Wspólny system segregacji odpadów

8 lutego radni Warszawy przyjęli uchwały w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie m.st. Warszawy oraz w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w m.st. Warszawie i zagospodarowania tych odpadów.

Uchwalenie nowego regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie m.st. Warszawy, wynika z wprowadzenia nowych zasad selektywnej zbiórki odpadów, określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (zwane dalej: „Rozporządzeniem”; Dz. U. z 2017  r. poz. 19). Rozporządzenie weszło w życie z dniem 1 lipca 2017 r. 

UWAGA!!!

w przypadku odpadów poremontowych i budowlanych każdy użytkownik działki ma obowiązek zamówić kontener i wywóz na własny koszt u dowolnego operatora.